www.kotlyeko.fora.pl - witaj! Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci.
Forum www.kotlyeko.fora.pl Strona G│ˇwna                    FAQ
                Szukaj
             U┐ytkownicy
          Grupy
       Galerie
    Rejestracja
Zaloguj
Sadze ze po tylu zabiegach przeprowadzonych przez Dr.
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kotlyeko.fora.pl Strona G│ˇwna -> Opa│
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
PostWys│any: Žro 5:04, 09 Kwi 2014


Do│▒czy│: 24 Sty 2014

Posty: 742
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

Do noszenia ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Niestety ale na d┼éu┼╝sz─ů met─Ö nie osiagniesz tego o czym my┼Ťlisz gdy┼╝ nie t─Ödy droga.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
czy s─ů tam jakie┼Ť czterdziestki?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

10 dlugosci zabka, 10 krawlem potem 10 dlugosci nogi do zabki i 10 dlugosci nogi do krawla z deska to powinno zajac komus kto umie plywak ok 40 minut. [link widoczny dla zalogowanych] pozdrawiam
Najgorzej ucierpia┼é m├│j brzuszek, poniewa┼╝ wygl─ůdam jak w 3-4 miesi─ůcu ci─ů┼╝y :/ kkkjjj Anilay...Widzisz, jezyk to podstawa. Tzn. Joasia du┼╝o owoc├│w w dzie┼ä owocowy ja w 1 dzie┼ä zjad┼é─ům miseczke zupy 4 jab┼éka i 1 kiwi i by┼éam napchana [link widoczny dla zalogowanych]
W ofercie r├│wnie┼╝ wype┼énianie zmarszczek od 550 ( lwia zmarszczka), od 790 z┼é (bruzda nosowo - wargowa). Ja mojego m─Öcz─Ö, jak wraca z pracy, oczywi┼Ťcie nie codziennie, bo wtedy nie by┼éoby zaskoczenia Mi niestety nie wystarczyl rok na poslugiwanie sie jezykiem bez wiekszych problemow i tak, aby czuc sie na silach zeby szukac prace. Ja po trojce dzieci mam taka figure (+ stanik push up u Natalki ? Ja mam do wyd┼éu┼╝enia 3,5cm i si─Ö zastanawiam ile czasu mniej wi─Öcej mi si─Ö z tym zejdzie...pono─ç 1mm dziennie to nie jest standard...dlatego tak w praktyce...jak to wygl─ůda┼éo u was...?? Dzieki Piszcie jak chcecie wiedziec wiecej czy nawiazac kontakt/przyjazn.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Bezkr─Ögowce.
hmmm, czyli - je┼Ťli p┼éyn wyleci (tzn.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Posz┼éam do fryzjerki z zamiarem przywr├│cenia dawnego koloru, ale powiedzia┼éa, ┼╝e ponowne farbowanie mo┼╝e tylko pogorszy─ç ich wygl─ůd.
[link widoczny dla zalogowanych]
O wiele lepszym urz─ůdzeniem do odchudzania, eliminacji cellulitu i i j─Ödrniania jest PowerSlim Active albo PowerSlim Studio. T┼éuk─Ö tylko do g┼éowy, ┼╝e musi robi─ç wszystko z g┼éow─ů bo o nieszcz─Ö┼Ťcie za p├│┼║no i niech ma na wzgl─Ödzie to, ┼╝e mam j─ů jedn─ů - to takie zdanie na poczucie winy dla niej i motywacja do u┼╝ywania m├│zgu.
Tam fryzjerzy s─ů kreatywni.
Wi─Ökszo┼Ť─ç w┼éa┼Ťcicieli salon├│w nie wie tego co mu po szkoleniach.
pom├│┼╝cie jakiej farby u┼╝y─ç ┼╝eby ze ┼Ťredniego blondu wyszed┼é br─ů┼╝
Poza tym sytuacja gospodarcza Wloch tez teraz nie jest najlepsza.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale on nie chce ze mn─ů ich ogl─ůda─ç. [link widoczny dla zalogowanych] zawiniliscie oboje a jelsi on nie potrafi sie do tego przyznac i zrzuca odpowiedzialnosc na Ciebie to o czym rozmawiac?
Ja między pierwszym a drugim dzieckiem miałam 3 poronienia. a nie mówiłam a teraz antyreklama ciekawe kto następny fala tepienia intastyl była i cisza teraz tepimy djstyle kto następny ? hihi, nie ma jak rodzinka. Ja jestem facetem wiec moja wypowiedz bedzie raczej subiektywna - ale tez uwazam ze faceci najlepiej w takich nie wygladaja (no moze motocyklisci lub gwiazdy rocka) - ale kobiety zazwyczaj bardzo dobrze !!! To nazwisko idelanie pasuje do niego-taka Kiszka(kicha) z niego jest [link widoczny dla zalogowanych]
Prawd─Ö m├│wi─ůc, to zapominam, ┼╝e ona jest. przepraszam za literowki ale pisze z pracy na szybko Te┼╝ mia┼éam problem z wrastaj─ůcymi paznokciami, tragicznie ju┼╝ by┼éo. Bardzo mi┼ée s┼éowa. to zale┼╝y jakiego typu problemy Ale zapyta─ç nie zaszkodzi. Hmmm-widz─Ö,┼╝e ch─Ötnych na dietk─Ö nie ma.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://f.kafeteria.pl/temat.php?id_p=3197998
Dziewczyny, nie robi─ůc pseudo reklamy - zapraszam do siebie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
┼Üwietn─ů kosmetyczk─ů jestem Pani Gra┼╝yna z salonu Denique w CH Bemowo.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wersja holenderska i amerykańska a nasza nie da się w zaden sposó porównać.

Hello !
[link widoczny dla zalogowanych]
heheheh czy ja jestem gruba? Dziewczyny, naprawd─Ö 95% kobiet ma cellulit wi─Öc nie ma co z tego robi─ç wielkiej afery.
[link widoczny dla zalogowanych]
Cze┼Ť─ç dziewczyny.
[link widoczny dla zalogowanych]
a ja kurrrr chora z okresem, og┼éuszona przez katar, ┼éeb mnie napier...od zatok, ale ─çwicz─Ö, dzi┼Ť 27 dzie┼ä, jako┼Ť problem├│w nie mam wi─Ökszych, mi─Ö┼Ťnie bardzo szybko przyzwyczajaj─ů si─Ö do wysi┼éku i w trakcie pierwszej serii praktycznie nie odczuwam ┼╝adnego b├│lu (tylko czaszka mnie boli, ale to jak pisa┼éam zatoki ).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dwucentymetrowa blizna mozna sie tak samo przejmowac jak 24 centymetrowa niewielka blizna tez wyglada bardzo nieestetycznie, szczegolnie teraz w lecie - na opalonym ciele...
[link widoczny dla zalogowanych]

Niby niewielka r├│┼╝nica, a jednak. [link widoczny dla zalogowanych] Chimera
jest ich coraz mniej!!!! Witajcie, dzi┼Ť zacz─Ö┼éam 6 Weidera, jednak zastanawiam si─Ö czy ona na pewno jest dla mnie, opisz─Ö wam swoj─ů sytuacj─Ö. dzis mam 20 i takim oto sposobem od 3 lat mam swietnego lekarza ginekologa i to nie bydzie pyry dzisiaj chlip, chlip, chlip -->> dobrze, ze jeszcze go nie upiek┼éam w piekarniku... [link widoczny dla zalogowanych]
Niekiedy bywa tak,. Rana kt├│r─ů stale podra┼╝nia paznokie─ç nie ma szans sie wygoi─ç i tak to trwa. do la mariposa: Trzeba zrobic przede wszystkim diagnoze przeciwcia┼é ANA, RNP i innych. Dosta┼éem sta┼╝ w UK u Tonego & Guy'a - sukcesik osobisty Chcia┼éabym w miar─Ö szczeg├│┼éowo opisa─ç ca┼éy pobyt w szpitalu, gdy┼╝ sama wiem po sobie przed operacj─ů siedzia┼éam i czyta┼éam wypowiedzi innych na temat operacji i chcia┼éam si─Ö doszuka─ç wielu szczeg├│┼é├│w. wkurza mnie tylko ze ko┼énierz od niego tak jakos oklapuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ha end em
[link widoczny dla zalogowanych]
A mo┼╝e da si─Ö to wyleczy─ç inaczej?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy ta minuta gryzienia tej chałeczki była tego warta ?
To moze zorganizujemy jakies spotkanie, plotki czy cokolwiek innego....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Organizm lubi platac rozne figle. [link widoczny dla zalogowanych] Nie wiem czy mialyscie kiedys taki stan ze chcialo Wam sie natychmiast cos slodkiego.
anulak damulka----> a na co bra┼éas Clostilbegyt ?? bo ja chce wr├│ci─ç do naturalnego-sredniego br─ůzu . kiepska z niej aktorka. Odby┼éa sie 18 maja w Bytomiu.Trzy miesi─ůce min─Ö┼éy i nie biore ┼╝adnych hormon├│w. M├│j czas pracy jest dostosowany do potrzeb rodzic├│w. [link widoczny dla zalogowanych]
Co wiecej, nie mialam robionych zadnych badan, a moja gin wydaje sie byc osoba malo zainteresowana pacjentem, dlatego niepokoje sie tym czy to co mi przepisala zmieni sytuacje Czasem by┼é to ┼Ťmiech przez ┼ézy, ale zawsze .. miesiacu, ja zaczelam kilka dni wczesniej. To, ┼╝e zjad┼éa┼Ť t─ů czekolad─Ö nie musi wcale wp┼éyn─ů─ç na dalszy spadek wagi, je┼Ťli M dzia┼éa, to poradzi sobie tak samo z czekolad─ů jak i z sa┼éat─ů np. Ciekawe czy nam czerwc├│wkom co┼Ť ciekawego sie wydarzy ? Mie─ç nadzieje w lepszy ┼Ťwiat , przecie┼╝ wierzysz tak jak ja Tysi─ůce ludzi ┼╝ywi.si─Ö z┼éym jedzeniem i s─ů zdrowi
2.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kotlyeko.fora.pl Strona G│ˇwna -> Opa│ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach



fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo

Bearshare


Regulamin