www.kotlyeko.fora.pl - witaj! Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci.
Forum www.kotlyeko.fora.pl Strona G│ˇwna                    FAQ
                Szukaj
             U┐ytkownicy
          Grupy
       Galerie
    Rejestracja
Zaloguj
Po drugie wymiary talii moga sie u niektorych zmienic niezal
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kotlyeko.fora.pl Strona G│ˇwna -> Opa│
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
PostWys│any: Nie 19:29, 06 Kwi 2014


Do│▒czy│: 24 Sty 2014

Posty: 742
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

niekt nie czytal Irvinga?
[link widoczny dla zalogowanych]
Z reszt─ů cz─Ö┼Ť─ç tych ginekolog├│w (zw┼éaszcza m─Ö┼╝czyzn), traktuje nas przedmiotowo, jako przypadek nie bior─ůc pod uwag─Ö naszych emocji. Ko┼Ťciuszki, tam jest tez jakie┼Ť perukarstwo czy co┼Ť, zawsze tamt─Ödy przeje┼╝d┼╝am i wydaje mi sie tam fajnie :>
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Preferuje jednak glodowki na wodzie i diety owocowo-warzywne.To dzieki nim jestem zdrowa.Metod oczyszczania jest wiele,my mozemy wybrac jedna z nich lub robic polaczenie z inna metoda ,a wszystko polega na tym zeby oczyscic organizm.Wtedy choroba nie ma miejsca.Samopoczucie jest doskonale i chyba o to chodzi. [link widoczny dla zalogowanych] Ja mam w┼éosy kr─Öcone, takie do ramion.Jak je umyje zazwyczaj wieczorem s─ů pi─Ökne nie sklejaj─ů si─Ö, nie mam takiej szopy, maj─ů ┼éadny kszta┼ét i przede wszystkim kr─Öc─ů si─Ö na ca┼éej powierzchni.
Mia┼éam bardzo widoczny cellulit-teraz go prawie nie ma, posladki i uda s─ů bardziej j─Ödrne. Restylane to kwas hialuronowy. high hopes, pink floyd Ja chodze do p. i jestem bardzo zadowolona [link widoczny dla zalogowanych]
Torbiel...mam prawie 20 lat a walcze z ta choroba juz od kilku lat mialam kilka torbieli, zawsze leczone hormonami, najczesciej gravistatem ale bralam tez inne leki. bylam w Niemczech dwa razy, mieszkalam w rodzinie Niemieckiej, a ze po niemiecku nic to rozmawialm z nimi po angielsku. hmm a jak z pensja ??? Masa┼╝ zwi─Öksza ukrwienie a co za tym idzie rozgrzewa- czyli mo┼╝e doj┼Ť─ç do tego ┼╝e przez godzink─Ö po masa┼╝u b─Ödzie ok, ale potem ze wzgl─Ödu na obrz─Ök powstaj─ůcy przez zwi─Ökszone ukrwienie ucisk a co za tym idzie b├│l- zwi─Öksza si─Ö. Wystarczy warstwa ┼Ťluzu na ┼Ťciankach jelita, wstrzymywanie gaz├│w, czy nieregularne wypr├│┼╝niania, by ten proces zak┼é├│ci─ç. 605440526 - pytac o p. Nieprzesadzaj z ziemniakami co za dozo to niezdrowo maja dozo skrobi a to niestety niewskazane i najwazniejsze dozo swiezych (no lub suszonych) przypraw, nieprzesadzaj tez z sola i ostrymi przyprawami.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zobaczymy.
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam serdecznie ....a mnie chyba robi─ů w gabinecie kosmetycznym w bambuko.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

noc taka sobie bo si─Ö ciagle budzi┼éam jak po jakim┼Ť koszmarze ,ale za to nad ranem pad┼éam (swita┼éo za oknem )ze spa┼éam do 9.00 ,sampopczucie ok ,u mnie tez pogoda sm─Ötna chmury ,wiatr ,itd .....a chcia┼éam dzi┼Ť na spacer [link widoczny dla zalogowanych] Nie ma czegos takiego jak KUMPLE, IMPREZY, ALKOHOL.
ja choc sama zajmuje sie wizazem na codzien dlugo zastanawialam sie czy pomalowac sie sama czy poprosic ktoras z kolezanek wizazytek... Moja bratowa chce rodzic w ktorejs z tych klinik, wyczytalam juz z waszych post├│w ze trzeba tam chodzic w ciazy. powiekszanie ust jest jedynie zabiegiem, polegajacym na wstrzykiwaniu botoxu czy kolagenu podskornie(w tym przypadku pod skore ust)s─ů tak┼╝e mozliwosci wypelniania zmarszczek takim zelem.. wiecie co: WARTO: [link widoczny dla zalogowanych]
Potrzebuj─Ö PILNEJ pomocy gdy┼╝ zdecydowa┼éam si─Ö jednak na dniach otworzy─ç komis art. pozdrowienia.... Powy┼╝sze sytuacj─Ö mog─ů mie─ç kolosalny wp┼éyw na warto┼Ť─ç i jako┼Ť─ç pracy w tym roku przedstawicieli handlowych co w konsekwencji mo┼╝e mie─ç decyduj─ůcy wp┼éyw na warto┼Ť─ç WYP┼üACANYCH DYWIDENT DLA AKCJONARIUSZY GRUPY ┼╗YWIEC ( prawdopodobnie s─ů nimi s┼éynni australijczycy kt├│rzy mog─ů nie zakupi─ç w 2014 roku nowych pi─Öknych du┼╝ych JACHT-├│w jak nam opowiada┼é menager) tel 506 591 130 ubranka przyszly do 14 dni byly nawet spoko, tylko chyba sobie tycke za krotkie spodnie kupilam, bobylam chuda a mialam dlugie nogi...kiedys Ale jak wiadomo w czasie kol─Ödowania u nich nigdy nic nie wiadomo !!!!! b.londynka --> sorki, mo┼╝liwe, ┼╝e moje info nie s─ů w pe┼éni prawdziwe...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jakył piękny i młody
[link widoczny dla zalogowanych]
witam A nie pomy┼Ťla┼éam o tym jednym - zreszt─ů brak magnezu to te┼╝ wina tabletek.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

rzez wiele lat był przekonany, że zostanie pilotem. [link widoczny dla zalogowanych] nie rozumiem osob ktore pytaja czy mozna usunac 2 cm blizne =/ cieszcie sie tym co macie .
[link widoczny dla zalogowanych] 41-id_8248320.html# Witam, koala,margosiek Dr─Ötwienie r─ůk mo┼╝ne by─ç od kr─Ögos┼éupa. ┼╝adnych brudnych r├│┼╝├│w,jasnych be┼╝├│w,bo przy jasnych w┼éosach b─Ödziesz wygl─ůda─ç bledziutko [link widoczny dla zalogowanych]
Wit.B12 Magnez,Potas + gimnasyka i p┼éywanie.Po [link widoczny dla zalogowanych] jestem ciekawa efektu. Seminka: dzieki peonia, juz coraz lepiej po akupunkturze, spalam 6 godzin Zupelnie normalne, oznacza to ze ci─ů┼╝a rozwija sie prawidlowo Dzieci same prosi┼éy ┼╝eby je po┼éo┼╝y─ç Byli┼Ťmy wcze┼Ťniej na festynie i nasz kolega zebra┼é wszystkie dzieciaki (wszystkie w tym samym wieku i w dodatku sami ch┼éopcy) i poszed┼é z nimi do basenu z pi┼éeczkami. Jedz zup─Ö i jarzyny przez ca┼éy dzie┼ä.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy ta melatonina pomaga od razu, czy dluzej trzeba brac?
[link widoczny dla zalogowanych]
┼╗adnych chirurg├│w!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Poznalam przeciez jego kolegow i malzenstwa anglo-tureckie. [link widoczny dla zalogowanych] I dokladnie w listopadzie odstawilam juz ten lek i odrazu po odstawieniu Bromka zaszlam w ciaze.
ale nic.. Tatra? Podczas okresu cz─Östo boli podbrzusze (macica), bo z┼éuszcza si─Ö endometrium i mo┼╝e to bole─ç, macica mo┼╝e by─ç nabrzmia┼éa i to te┼╝ mo┼╝e stwarza─ç uczucie b├│lu, ci─Ö┼╝aru i rozpierania. do Luisa 38: ta mlodsza siostra wypapla┼éa mi wszystko , slysza┼éa ich rozmowy p├│┼╝niej .Podobno wtedy jedna z nich mia┼éa powiedzie─ç ┼╝e to taka lala by┼éa ,taka m─ůdrali┼äska-tzn ciocia,a teraz j─ů sobie obejrzaly z bliska jak le┼╝y i st─Öka z rozwalon─ů p......, i nawet dzieciaka nie potrafi porzadnie wyprze─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
Powodzenia. a zarazi─ç si─Ö mo┼╝na nie tylko od kota, ale nawet jak siekasz kotlety - to w mi─Ösie wieprzowym i innym mo┼╝e by─ç ten pierwotniak i wystarczy, ┼╝e pry┼Ťnie ci w oko- i ju┼╝ ja 3 miesiace temu poznalam TURKA przez internet. latwiej by bylo na au pair albo internship. jestem ciekawa, jakimi kobietami z reguly interesuja sie panowie w wieku 4-50 lat. Uwie┼╝cie do tego mo┼╝na sie przyzwyczai─ç i nie robi─ç tragedi. 5dag makaronu spagetti
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kotlyeko.fora.pl Strona G│ˇwna -> Opa│ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach



fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo

Bearshare


Regulamin